We zijn een team van creatieve denkers en vernieuwers, gepassioneerd door het organiseren van evenementen die niet alleen onvergetelijk zijn, maar ook een positieve bijdrage leveren aan de gemeenschap en het welzijn van onze planeet.
Onze kernwaarden
klantebelevenis, creativiteit, innovatie, authenticiteit, verbinding, samenwerking, transparantie
Onze missie
het creëren van buitengewone bijeenkomsten die inspireren, verbinden en een positieve impact hebben. We geloven in de kracht van samenkomsten om mensen dichter bij elkaar te brengen en positieve verandering te stimuleren.
Onze visie
In een wereld waar de roep om verbinding en positieve verandering steeds luider klinkt, streven wij ernaar om met onze evenementen een blijvende impact te maken. Wij zien onze evenementen als meer dan alleen bijeenkomsten; ze zijn inspiratiebronnen, innovatiemotoren en bouwstenen voor een sterkere gemeenschap.
We dromen van het creëren van ervaringen die niet alleen vandaag indruk maken, maar ook duurzame positieve effecten hebben. Onze evenementen zijn levende platformen voor dialoog, leren en actie, die de gemeenschap bij elkaar brengen en bijdragen aan een betere toekomst.
Door voortdurende innovatie en verbetering te omarmen, zetten we stappen naar een meer inclusieve en verbonden wereld. Met de kracht van onze evenementen geloven we dat we samen een beweging van verandering kunnen initiëren, één evenement per keer.
Al onze cateringpartners hebben een eigen CSR visie en zijn lokaal gevestigd. Aandacht voor vegetarische catering is een must en disposables zijn bio-afbreekbaar. Bij no shows of annulaties is er “no waste”, alles gaat naar lokale goede doelen
Duurzaamheid en herbruikbaarheid staan centraal voor al de nodige materialen. We werken met partners die lokaal gevestigd zijn.
Alle terugkerende leveranciers zijn lokaal of worden bij events buiten onze vestigingen lokaal gezocht. Transporten worden indien mogelijk gecentraliseerd. We vragen ook om onze visie te respecteren en een eigen CSR visie verder uit te plooien
Op onze vaste locaties hebben we enkel lokale partners gekozen die in vast materiaal hebben geïnvesteerd, zo worden extra transporten uitgespaard.
Tijdens events vragen we aan crewmedewerkers om zoveel mogelijk op een centraal punt af te spreken en te carpoolen. Leveranciers besteden steeds aandacht aan het voertuig zodat dit optimaal geladen wordt en er geen tweede nodig is. Plastic rond paletten wordt vervangen door alternatieven zoals spanriemen en steunbuizen in vrachtwagens.
Door onze socio-culturele achtergrond en doordat we zowel in de culturele, theaterwereld en in de sociale economie actief geweest zijn, is ons sociaal engagement alom present. Aanvullend helpen we initiatieven ten voordele van doelgroepen met een complexe socio-economische achtergrond .
Het afval wordt op ons bureel zo beperkt mogelijk gehouden. Soda stream en koffiezetapparaten met bonen maken dan ook deel uit van onze lange bureeldagen. Schoonmaakproducten zijn bio-afbreekbaar en verplaatsingen voor meetings worden vermeden als deze ook digitaal kunnen doorgaan. Ook de facturatie verloopt 100% digitaal.
Daarnaast berekenen we alle C02-uitstoot die we niet konden vermijden en geven we de kans om de negatieve impact om te buigen in positieve impact.
Zo houden we niet alleen rekening met de natuur en onze omgeving maar geven we er ook iets aan terug.