W
9
G

Subscribe to our mailing list

Experience Days 2017 zet Waasmunster op de kaart.

Feiten

4

dagen

1

unieke Cottage tent

1000

vierkante meter expo

Testimonial

UTOPIA Events heeft met Experience Days waasmunster werkelijk op de kaart gezet, dit was een schitterende samenwerking tussen alle partijen en wij kijken al uit naar de volgende editie.

Experience Days

Het Event

In 2016 contacteerde Peter Paelinck, Business ontwikkelaar en CEO van Publisign ons omdat hij het lumineuze idee had om in combinatie met de verjaardag van 25 jaar “Restaurant Roosenberg” een life-style evenement te organiseren gedurende 3 dagen. Hierbij wou hij de lokale ondernemers van Waasmunster en de leveranciers van Roosenberg onderbrengen onder één dak, uiteindelijk werd het niet één dak maar een tenten paviljoen.
We brachten met UTOPIA Events de brainstorm molen opgang en pitchten het concept met als werktitel “Experience Days” en dat bleek meteen een schot in de roos.

We organiseerden de persvoorstelling en schreven een communicatie plan uit om de getargette doelgroep te bereiken.
We werkten nauw samen met Tibbaa om de ticketing op poten te zetten gaande van de online ticketshop tot geprivatiseerde ticketshops voor standhouders waarbij we unieke codes verwerkten in gepersonaliseerde uitnodigingen via e-mail maar ook gedrukt.
We zorgden ook voor de laatste nieuwe trends binnen het betalen en voorzagen alle standhouders en plaatsen waar er moest betaald worden van een cashless betaal systeem.

We mochten het evenement na 3 dagen afsluiten met 2.000 bezoekers met als absoluut hoogtepunt de interactieve walking-dinner voor 25 jaar Roosenberg op zaterdag waarbij de gasten vrij konden rondlopen en bij alle wijn leveranciers aangepaste wijnen konden proeven. Op de momenten dat er niks doorging van eten kon je delicatessen proeven aan tal van standjes gaande van oesters, caviaar, zalm tot heerlijke bereide hapjes van Dierendonck.


project
project
project
project